pondelok 14. júna 2010

Jedlé hádanky

Toto som vám musela ukázať. Našla som na internete božské kvízy. A navyše, tie fotky sú naozaj perfektné. Aspoň niečo sem musím pridať, keď nie nový recept. Teraz mám totižto hrozné fofry, štátnicujem, behám po prijímačkách a tak... bože nech to už skončí.

jedlé vlajky
Správne odpovede zhora: Taliansko, Grécko, Francúzsko, Austrália, India, Južná Kórea, Švajčiarsko, Brazília, Vietnam, Japonsko, Libanon, Španielsko

uhádnite krajinu podľa jej typických raňajok
Správne odpovede zhora: Francúzsko, Švédsko, USA, Rusko, Veľká Británia

Úžasné je to, ja viem.

5 komentárov:

  1. Anetka, super kvízy!! Vlajocky su uplne super, najviac ma dostala brazilia a japonsko, mnam mnam mnam!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej dakujem som rada ze sa pacili:-) aj mna uplne vzali za srdce:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I like the helpful information you provide to your articles.
    I'll bookmark your weblog and test again here regularly. I'm
    moderately sure I'll be told a lot of new stuff right here! Best of luck for the following!
    Also visit my blog post Hainan Airlines

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I was very pleased to discover this website.

    I need to to thank you for ones time for this particularly fantastic read!
    ! I definitely really liked every bit of it and i also have you bookmarked
    to see new stuff on your blog.
    Feel free to visit my webpage :: topografía

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!