piatok 17. septembra 2010

Komandujúce keksíky na rozlúčku

Odchádzam na internát. A aby frajerovi nebolo smutno za mnou, a hlavne ani za mojim neustálym komandovaním a frflaním, upiekla som mu čokoládovo-kávové keksíky, na ktoré som napísala moje najobľúbenejšie narážky :-D
Recept na kávové keksíky a čokoládový krém mám z knihy Rachel Allen: Food For Living a tento recept je aj na Internete. Nejdem ho sem prepisovať, lebo nie je veľmi dobrý, ingrediencie na cesto nesedia a cesto je veľmi tekuté. Musela som tým pádom pridať viac múky a to sa odrazilo aj na ich chuti.

Nápisy na keksíky som robila týmito hotovými tubičkami s cukrovou polevou. Robilo sa s nimi perfektne, je to skvelý polotovar.

12 komentárov:

  1. jeeej,to je mile,Anetka:))tvoj drahy ta bude mat takto neustale na mysli,a aj na jazycku.:)))))
    (mauka)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. paaanecku Anetka, to je ale napad! priam napadisko!!! skvele! hned sa mi zacali vynarat moje najbeznejsie komentare ako "Zavolaj mame!", "Vymen si tricko!", "Zdvihni tie ponozky!" a aj otazocka: "Lubis ma?" :)))) Anetka, urcite si ma inspirovala, je to velmi mile a zaroven vtipne..velmi vydarene kolaciky! / Evi(tchka)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej vidis evka, to su super napady :-D som rada ze som ta inspirovala:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anetka dakujem za nápad ktorým som sa u teba nechala inspirovat.Originálne!!! http://slavka-archaa.blogspot.com/ paaaaaaaaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Archaa, som nevedela ze aj ty mas blog tak gratulujem!!! A som stastna ze si ma v nom spomenula. Idem si ta pridat medzi Odporucane odkazy;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anetka tesim sa,ze si si ma pridala,dakujem za gratulaciu a tesim sa na dalsie inspiracie od teba.papa Slavka-Archaa

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som sa snazila uz skor ale zakazdym mi tam vyhodilo error ci co. ale to je uz jedno, uz sa mi to konecne podarilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. bože máš super blog ! našla som ho na blogu simony fory lichej a ozaj ma dostal :) len som lenivá na písanie komentárov :(:D ale dala by som ti ich ku každému postu! Tvoj blog ešte určite navštávim a prosím neprestan tvorit , si velmi inšpiratívna !:) je to úžasné! mňamky !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ani som si nevšimla že som ti napisala koment z frajerovho konta - vidiš tu lenivost:D prepáč prosím haha :)ahoj Lucina

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj "Pavol":-DDD dakujem a som stastna ze sa ti paci moj blog:-) neboj, neprestanem tvorit, tento blog je mojim najvacsim hobby! maj sa kraasne Lucka
    Aneta

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super nápad s těmi popsanými keksy.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!