sobota 10. júla 2010

Mrzí ma to, že v poslednej dobe tak zriedka aktualizujem blog, ale úplne ma pohltilo oslavovanie toho, že som už bakalár. Už som prehýrila strašne veľa nocí a musím sa nejako dostať do normálu. Navyše som dnes akurát prišla z vydarenej trojdňovej stretávky zo strednej, ktorú som sama oslavovala. Bolo výborne, 16 pojašených ľudí, čo viac môže človek chcieť. Ale zisťujem, že nevládzem už takto ďalej žúrovať, dám si aspoň týždeň oddych :-)

3 komentáre:

  1. Anetka gratulujem k uspesnemu ukonceniu studia!!!poznam, poznam tvoje stavy, ja som tiez zhruba pred mesiacom ukoncila skolu, ale definitivne. je to super pocit, vsak? prave preto to treba aj nalezite oslavit:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anetka,gratulujeeeeeem!!!!!!!!!!!
    (mauka)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dakujem vam obom!!! ano, je to skely pocit, ale nic sa nekonci, to je este len Bc., ja pokracujem dalej. este ale neviem na akej univerzite (prijali ma na viacere, neviem si vybrat), pravdepodobne v olomouci. tak mam trosku nervy z novej skoly, trochu odlisneho studijneho odboru, z intraku, z novych ludi a tak... ale zivot je zmena, co uz. na starej skole sme stratili totizto akrediaciu, tak musim ist pokracovat inde.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!