utorok 3. júla 2012

Ako dodať pitnému režimu nóbl rozmer, časť druhá

Pitný režim je v terajších horúčavách aktuálna téma, tak som sa rozhodla dať vám ešte pár ďalších tipov na ochutené vody. Tentokrát som skúšala najmä jahodové kombinácie. 

Moje predchádzajúce "recepty" na ochutené vody a pár slov k danej téme nájdete v príspevku Ako dodať pitnému režimu nóbl rozmer, časť prvá
Jahody a bazalka
 
Jahody, mäta a uhorka
Uhorka a žltý melón

4 komentáre:

  1. Skvelé, osviežujúce, presne tak to máme rady aj my :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anetka,tou prvou castou si ma tak navnadila,ze odvtedy si tieto vodicky zarabam kazdy den..az natolko,ze sa mi vcera podarilo rozbit moj oblubeny dzban na vodu,kt.sme dostali ako svadobny dar :(((
    Ja som si mixovala jahody s matou,medovkou a citronovym tymianom..ze mnaam:)) a teraz zas frcim na ribezlach s bylinkami,co su po ruke :))no ,a uhorku a zlty melon jednoducho MUSIM vyskusat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeej, jahody a uhorka a mata, boze, to musi byt uzasne!! urcite skusim! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!