sobota 16. mája 2015

Karfiol na spôsob bryndzových halušiek

Nezabudnite, že na mojom blogu práve prebieha giveaway!!! Kliknite sem, zapojte sa a vyhrajte jeden z troch darčekov!
Májová bryndza je tá najlepšia. Tak si ju treba teraz poriadne užiť!

Ani už neviem ako som na blog Almost Bananas natrafila, ale hneď ma upútal tento dokonalý nápad na kaloricky nenáročné bryndzové halušky. Halušky milujem ale nevarím ich vôbec, pretože je to pre telo celkom šupa. Nerozumiem, že mi nikdy ani len nenapadlo takto zaimprovizovať s karfiolom. Vidno, že mi narozdiel od autorky spomínaného blogu Naomi pri slovenskej kuchyni chýba odstup, vďaka ktorému by som aj ja naše tradičné jedlá videla v iných súvislostiach. A prisahám, že to s tým karfiolom chutí úplne božsky a klasické halušky vám vôbec nebudú chýbať!

Recept vám písať snáď ani nie je treba - jednoducho uvarte karfiol a na každú porciu dajte pár lyžíc bryndze s kyslou smotanou a posypte opečenou slaninkou, resp. diétnejšou verziou - údenou šunkou, ako som to urobila i ja. Pomer nechám na vás, ale ja som použila 1 veľký karfiol + 1 téglik kyslej smotany + 250 g bryndze + 150 g sušenej šunky.

2 komentáre:

  1. Dakujem za pekne slova :) Vecinou improvizujem so slovenskym jedlom lebo som leniva. Varit halusky je moc roboty a trva vela casu. Som rada, ze napad a chut sa ti paci!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow, ahoj Naomi, to je milé, že si si to našla na mojom blogu :-) Ja som na halušky tiež rovnako lenivá. Úplne ti rozumiem. Každopádne ešte raz ďakujem za skvelý nápad!

      Aneta

      Odstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!