piatok 2. apríla 2010

Pečené bravčové rebierka s ríbezľovým želé

Zaujal ma tento recept v novembrovom Apetite 2008 kvôli neobvyklej kombinácie ríbezľovej marmelády a octu. Rebierka majú po upečení fantastickú sladkastú chuť a sú sčernané na povrchu kvôli skaramelizovanému cukru z ríbezlí. Krása.

_____________________________________
Ingrediencie:
- 1 - 1,5 kg bravčových rebierok
- 350 g ríbezľovej marmelády (ja som použila číre domáce ríbezľové želé)
- 250 ml vínneho octu
- 2 PL slnečnicového oleja
- 3 strúčiky rozdrveného cesnaku
- korenie a soľ

1. V miske zmiešame marmeládu, ocot, cesnak, olej, soľ a korenie. Rebrá potrite marinádou a nechajte odležať 2 hodiny. Ja som dala mäso a marinádu do veľkého igelitového vrecka, pretože tak bolo celé mäso ponorené v marináde.

2. Rúru predhrejte na 150 stupňov. Rebrá položte to pekáča kosťou nahor. Pečte prikryté 3-4 hodiny. Každú hodinu potierajte výpekom. Nazáver odokryte pekáč a pečte mäso ešte pol hodinu nezakryté.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za váš milý komentár!