piatok 18. mája 2012

Ako dodať pitnému režimu nóbl rozmer, časť prvá

Momentálne žijem v nadšení z ochutených vôd. Majú pre mňa hneď niekoľko výhod:
1. Ak ste aj vy takí flákači pitného režimu ako som ja, budete aj vy prekvapení, ako skvelo funguje oklamať svoj mozog, keď dáte obyčajnú vodu do peknej fľaše a pridáte pár ingrediencií na ochutenie. Kúpte si nejaký pekný džbán alebo fľašu, robí to sakra rozdiel, to mi verte. Odrazu máte na tú vodu stále chuť a ani neviete ako a vypijete denne minimálne dva litre.
2. Takáto ochutená voda ja dokonalé riešenie pre všetkých, ktorí vedia, že sladené sýtené limonády sú nezdravé, ale aj napriek tomu ich pijú, pretože čistá voda sa im zdá príšerne nudná.
3. Máte možnosť sa kreatívne vybúriť pri "varení", aj keď ste na diéte (ako práve ja). Môžete vymýšľať všetky možné kreatívne kombinácie z ingrediencií, čo nájdete doma alebo na záhrade.

To, čo si vy nahádžete do svojho džbánu, je na vás. Ak chcete inšpiráciu, pozrite si tu nižšie moje 3 tipy. A v nasledujúcich dňoch plánujem ešte pridať aj ďalšie. 
Uhorka, mäta a zázvor
  Rozmarín a calamondin (prípadne akýkoľvek iný citrus)
Mäta, limetka a čierne ríbezle

Postup pri všetkých "receptoch" je jednoduchý. Bylinky, zeleninu alebo ovocie zalejte studenou vodou a dajte do chladničky aspoň na hodinu, nech sa prepoja chute. Ak chcete výraznejšie ochutenie, tak bylinky a aj ovocie trochu potlčte - napríklad v mažiari. Či už pridáte ľad je len a len na vás. 

14 komentárov:

  1. Tiez som poriadny flakac a tak velmi rad skusim tvoju teoriu. Ved uz to mas sama vyksusane, tak nieco na tom bude.

    Dakujem za vybornu insporaciu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anetka,dakujem za pripomenutie,ake kuzlo maju ochutene vody..ja mam tiez sklony zanedbavat pitny rezim,a mavam aj sklony k lenivosti pripravovat si ochutene vody:))..ale tvoje inspiracie su tak lakave,ze proste musiiiim :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéé to vypadá krásně. taky musím přiznat, že hlavně přes zimu to flákám, zvlášť když sem mimo domov, než se tahat s flaškou, tak radši nepiju :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och krasne! to mi pripomina ist pre mätu co som zasadila na zahrade skor nez sa mi do nej pustia spolubyvajuci .)
    a inak, netreba tie listky byliniek trochu potrhat? lebo ja to tak vascinou robim kvoli tomu aby sa to "viac" vyluhovalo, ale potom to musim cedit lebo to je vsade,,,

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super Anetka, ja to tiež robím, mám pekný džbán a vždy ráno ked prídem do práce naplním ho vodou a pekne pijem, sen tam don dám citron, ale som za nové chute.Obrovský LIKE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Výborný nápad,taky pitný režim dost flákám, ale tohle mě bude inspirovat k pití.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jednym slovom : exceletneeeeeeeeeee :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělé nápady! Jdu se napít :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úúú trpím, mám strašnou chuť na kombinaci okurka, máta a zázvor!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvelý článok, vďaka za inšpiráciu. Ja tu trapoším len s limetkou v džbáne :-) L

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!