štvrtok 10. novembra 2011

Prvé foodbloggerské stretnutie v Chefparade

Pred 10 hodinami som bola na úžasnej a vydarenej akcii, ktorá naozaj stála za to! Prvé oficiálne stretnutie foodbloggerov organizoval Tomáš z Foodissima, šikovný to chlapec! Tu na jeho stránke si môžete pozrieť jeho fotky z tejto akcie, ktoré sú oveľa lepšie ako tie moje, tak si ich určite pozrite! Mne sa úprimne fotiť veľmi nechcelo - chcela som si to proste len užívať:-) A bolo čo si užívať! Celé sa to odohralo v Chefparade, čo je bratislavská škola varenia, ktorá ponúka kurzy varenia pre začiatočníkov aj pokročilých. 
 Lucka, Danka a ja v našom sushi & tempura družstve:-)
 Kohút na víne... bol... d - o - k - o - n - a - l - ý...
California rolky s kuraťom v panko strúhanke a mangom.
 Pán usporiadateľ. Počas celého večera vyťahoval stále väčší a väčší foťák:-D
 India!
 A Martinka robí lava cake.
 Deniska pokračuje v lavakejkovaní....
 A ďalšia Martinka s pánom kuchárom...
 Zanechali sme po sebe stopu:-)
Po odchode z akcie sme mali všetci rovnaký pocit - šťasný a prejedený. Ja som sa bavila naozaj perfektne. Zistila som, že Lucia z Lucy loves to bake je úžasná, veselá kopa a je aj správne pojašená, že Martinka z Dulce de Leche je naozaj taká kočka ako na fotkách, že Aďka z Food4Fun je veľmi zlatá a veselá, že Zuzka z Na tanieri má dvojníka a pečie najúžasnejšie orechové tyčinky, že Tomáš z Foodissima a Viktor z Delikatesy vyzerajú z diaľky úplne rovnako, že Kinga z Kinga blogger sa volá naozaj Kinga, že Danka z Dora´s art a Ľubka z Colores, Sabores, Olores sú mladé a milé kočky atď atď. 
Čo sa týka samotnej školy Chefparade, je to ozajstná paráda. Pán kuchár bol úžasný, radosť sa od neho učiť.

Určite dnes pokukajte aj po iných foodblogoch, budú sa určite hemžiť podobnými príspevkami s ďalšími fotkami a novými postrehmi. Ja už končím, lebo si chcem ešte užiť to, že som v Bratislave a frčím výstavu Davida Lachapella do Pálffyho paláca. 

Tak zatiaľ.
Líbám.
Vaša Aneta

16 komentárov:

  1. ráno som pokukovala po fotkách na delikatesy.sk :)a muselo byť super! a na Lachapella sa chystám cez víkend :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ja som zistila,ze Anetka z Aneta goes yummi,je aj naozaj tak uzasne vtipna a vesela a uzasna,ako na blogu :))...super si to zhrnula Anetka,bolo mi velkyyym potesenim♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som sa uz nevedela dockat fotiek a správiciek, boli ste vsetky velké kocice a inak...ten kohút na víne ma teda veeelice zaujíma, podelíte sa s receptom drahé kolegyne??? Prosím ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, dalsi pekny clanocek :) kto bude dalsi?!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anetka, lepsie by som to nenapisla a tak sa o to ani nejdem pokusat:-)) stale na tu party musim mysliet a tak nejak priblblo sa aj asi stale usmievam:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nepochybujem o tom, ze vam bolo dokonalo! :) myslela som na vas a tisko zavidela ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anetka kraaaaaaaaasne si to napisala :) Vycarila si mi usmev na tvari :) Uzi si vystavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super Anetka si to zhrnula, a fakt si taká milá ako na blogu :-).
    Kohuta na víne budem robiť v nedeľu doma, budem mať viac času a zdokumetujem a napíšem.Ráno som si písala aby som nezabudla čo sme tam dávali :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. chi:)aj ja sa stale priblblo usmievam:))a Anetka,specialne pri tej fotke,kde robim lava cake,mi stale napadne ta tvoja hlaska : "co ti sibe,ved to je lava cake" :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jéj, to ste mali super akciu. Tak som ťa dobre videla na fotke u Dora's art na facebooku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nevedela som sa dočkať fotečiek :) Anetka pekné čítanie krásne fotky:) hneď z práce som utekala na PC či ste už niečo zverejnili:) super idem očumovať ďalej na iné blogy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nemozem inak, ze super. Super akcia, super fotecky, super prispevok. A mili, sikovni ludia k tomu. No co viac dodat? SUPER!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. skvele skvelee si všetko vystihla :)) krásne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jéé vy se máte, to musela být skvělá akce, hned bych tam byla ráda s váma..

    OdpovedaťOdstrániť
  15. dakujem vsetkym za mile komentare!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Som rada, že som ťa spoznala a ostatné baby/chalanov tiež.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!