utorok 3. januára 2012

Moja roztopašná silvestrovská párty

Všetky doterajšie mnou organizované párty dopadli rovnako. Nikto sa neožral, lebo sa každý prežral. Lebo že vraj som nachystala strašne dobré jedlo. Niečo na tom bude:-)
Upiekla som dva plechy cibuľového koláča s fetou a čiernymi olivami a aj tak bolo málo. Zjedol sa ako prvý. Všetci vzdychali a ochkali. Úplne chápem, je to totižto úplná bomba. Recept nájdete tu.
Recept na kávovo-banánové mufinky som viac-menej vymyslela sama. Napečené ich máte za pol hodiny aj s umytím riadu a chutia super. Niet o čom. Recept nájdete tu. 
V mojom vesmíre neexistuje párty bez pepermintových brownies. Traja hostia mi ešte pred párty pripomínali, aby som ich naozaj nezabudla upiecť. Pre istotu som upiekla dva plechy. Recept na túto moju srdcovú záležitosť nájdete tu.
Medové kuracie stehná so zázvorom spolu s obrovskou misou pečených zemiakov boli parádne! Mňaaam! Recept nájdete tu.
Na cheeseball som sa chystala už dávno. Podarila sa na jednotku a všetkým veľmi chutila. Dokonalé! Recept nájdete tu.
 Orangina, lebo Orangina je the best.
Mini ríbezľové cheesecaky, rýchlovka s veľkým efektom. Recept nájdete tu.

Téma párty nebola presne stanovená, dôležité len bolo dať si na seba niečo zábavné a strelené. Ja som si preto zaobstarala čelenku s obrovskou labuťou, umelé zelené pierkové riasy, ktoré som si kúpila v lete v Londýne v Cyberdog, náhrdelník s nápisom hovno, prsteň so ženským pohlavným orgánom, náramok s nápisom Team Edward, sushi náušnice, ktoré mi vyrobila Barča a na predlaktie som si dala tetovačku smrťožrútov z Harryho Pottera. No a takejto vyparádenej:-D mi ešte urobila Barča ešte aj úžasný účes v tvare mašličky. No nekúp to!!!
A ide sa oslavovať!

16 komentárov:

  1. jééj :) ste sa museli zabávať a aj poriadne napraskať ;)...aj ja by som prišla...veď taká dobrá kucháročka..veľa šťastia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda, výjimečně fotky z kalby cizích lidí, které mě baví! Vypadáte fakt úžasně a jídlo bylo určitě tak dobré, jako naše! My se sice vůbec neznáme, ale kdyby ano, tak jsme určitě moc dobré kamarádky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. domkac: dakujeeeeeem:-)

    sibyliatko: to si krasne napisala:-))) dakujem za pochvalu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ty si teda inak žúrovala.... fantastické fotečky, vidno, že ste skvelá partia. Máš super očné tiene. Oči mi vybehli pri pohľade na ten náhrdelník : )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anetka, roztocili ste to poriadne. a to pohostenie paradicka, pripravila si toho naozaj vela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wow super jedlo :), super look a urcite aj super zabava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anetka,paradna party!!a silvestrovske menu uplne famozne..obdivujm,ze si toho tolko stihla nachystat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ivana: dakujem ivka:-D tiene nemam ziadne, to su nalepene umele riasy

    adriana: dakujem adka;-)

    sylvie: :-))))

    martina: no, den a pol som s tym zabila:-D

    marianna: ze? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teda, ty opravdu "válíš" ! Takový výběr občertvení, krása, hned bych se nechala pozvat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nepomozem si, ale mne sa najviac pacia tie slamky :) uplne super napad! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pri tom jedle sa človek nevie vynadívať zbiehajú sa mi slinky :D , a tie náušnice sú parádne chválim autorku.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Teeda, super zurka:-) a ten nahrelnik -:-D a tie mihalnice - wow, a to jedlo - hmmmm.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vanda: dakujeeeeeeem:-)

    katka: odkukany z netu, nie moj:-D

    lillit: :-D odkazem jej!

    lucia: :-DDDD diik

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Anet, uz na fb som prezerala tieto fotky a dobre som sa bavila! velmi napadite a vidno, ze ste super kolektiv a ze ste sa uzasne bavili. som rada, ze som si tu mohla precitat aj komentare k fotkam a vidiet blizsie, co si nachystala. klobuk dolu!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!